FANDOM

Penn Zero
Penn Zero
Dane techniczne
Debiut: "Odwołane święta"
Dubbing: Bartosz Obuchowicz
Informacje o postaci
Imię i nazwisko: Penn Zero
Pseudonim: PZ (Sasha)
Gatunek: człowiek
Płeć: mężczyzna
Wiek: 14-15 (pierwsza klasa liceum)
Zawód: bohater na pół etatu
Strona: bohaterowie
Miejsce zamieszkania: Środkowo
Krewni: Vonnie Zero (matka), Brock Zero (ojciec), Wujek Chuck, Ciocia Rose
Przyjaciele: Budyń, Sasha, Felicja
Wrogowie: Rippen, Larry, Phil
Sympatie: Księżniczka Alrgelbaccch Blunkenthorttthhhph, Orchidea
Penn Zero jest głównym bohaterem serialu Penn Zero: bohater na pół etatu. Jest nastolatkiem z przedmieść, uczniem pierwszej klasy liceum w Środkowie, a także bohaterem na pół etatu.

WyglądEdytuj

Penn jest chłopcem przeciętnego wzrostu, z kręconymi rudymi włosami i turkusowymi oczami. Nosi białą koszulkę z czarnymi rękawami z symbolem zera na piersi, a pod spodem niebieską koszulę w kratę i sztuczną kolczugę. Na biodrach nosi czarny pas z przypiętym MUHU. Nosi również czerwone rurki i czarno-białe buty z żółtym paskiem.

Charakter Edytuj

Penn jest optymistycznym, pewnym siebie i towarzyskim chłopcem. Uważa, że bohater powinien zawsze pomagać potrzebującym, nawet wrogom. Jego główną wadą jest niecierpliwość, co widać w odcinku Rip-Penn.

RelacjeEdytuj

Budyń WisemanEdytuj

Budyń jest najlepszym przyjacielem Penna i kolegą z drużyny w pracy na pół etatu.

Sasha KobayashiEdytuj

Sasha jest koleżanką Penna ze szkoły i jego asystentką w pracy na pół etatu. Penn trochę się jej boi.

Brock i Vonnie ZeroEdytuj

Penn bardzo tęskni za swoimi rodzicami. Jego głównym celem jest uratowanie ich z najniebezpieczniejszego świata na świecie, dlatego podjął pracę bohatera na pół etatu. Chociaż bardzo ich kocha, trochę wstydzi się ich troski przy kolegach z pracy.

RippenEdytuj

Rippen jest wrogiem Penna nie tylko w pracy, ale i w codziennym życiu. Penn bywa złośliwy wobec swojego nauczyciela plastyki, który z kolei zawsze stawia mu najgorsze oceny.