FANDOM

Sasha Kobayashi
Sashi Kobayashi
Dane techniczne
Debiut: "Odwołane święta"
Dubbing: Beata Jankowska-Tzimas
Informacje o postaci
Imię i nazwisko: Sasha Kobayashi
Gatunek: człowiek
Płeć: kobieta
Wiek: 14-15 (pierwsza klasa liceum)
Zawód: asystentka na pół etatu
Strona: bohaterowie
Miejsce zamieszkania: Środkowo
Przyjaciele: Penn Zero, Budyń Wiseman
Wrogowie: Rippen, Larry
Sympatie: Blaga, Teddy
Sasha Kobayashi jest przyjaciółką Penna, uczennicą w Middleburg Central High oraz pomocnikiem w innych wymiarach.

Wygląd Edytuj

Sasha ma ciemne, brązowe oczy i ciemne, brązowe włosy o jaśniejszych końcówkach, miejscami fioletowe i czerwone, spięte w dwa kucyki. Nosi futurystyczne, niebieskie okulary, bordowe rękawiczki, koszulkę z długimi rękawami z fioletowo-niebieskimi mankietami, na niej czerwono-fioletową kamizelkę z żółtym kółkiem po lewej stronie. Nosi mini spódniczkę, niesymetryczne fioletowo-czerwone rajstopy oraz białe buty ozdobione fioletowymi liniami i kółkami po bokach. Na lewym kolanie nosi biało-fioletowy ochraniacz.

Charakter Edytuj

Sasha jest trudna, uparta i bystra. Jest bardzo poważna i sprawia wrażenie rozsądnej osoby. Nienawidzi, kiedy inni się z niej naśmiewają i drwią. Podczas misji często wygraża innym, i to najczęściej czarnym charakterom. Jest bardzo sprawna i agresywna. W przeciwieństwie do partnerów, podczas misji jest skoncentrowana na jej celu i często pomaga chłopakom wrócić na właściwe tory.